Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων και Ενστάσεων ΔΠΘ
Το Τμήμα Νοσηλευτικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης δεσμεύεται να παρέχει ένα ακαδημαϊκό και διοικητικό περιβάλλον υψηλής ποιότητας, υποστηρίζοντας τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρονται σε φοιτητές, ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό.
Για τον λόγο αυτό, έχει θεσπιστεί ο Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων και Ενστάσεων ΔΠΘ, ο οποίος περιγράφει τις διαδικασίες και τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να εκφράσετε τις ανησυχίες ή τα παράπονά σας με διαφάνεια και δίκαιη μεταχείριση.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν τα σχετικά έντυπα υποβολής παραπόνων στα συνημμένα αρχεία, καθώς και οδηγίες για τη συμπλήρωσή τους.
Στόχος μας είναι να διαχειριζόμαστε τις υποβληθείσες αναφορές με σεβασμό και αμεροληψία, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση όλων των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Για περισσότερες πληροφορίες ή για να κατεβάσετε τα απαραίτητα έντυπα, παρακαλούμε επισκεφθείτε τους σχετικούς συνδέσμους.
Δείτε από εδώ τον κανονισμό Διαχείρισης Παραπόνων και Ενστάσεων ΔΠΘ
Κατεβάστε από εδώ το Έντυπο υποβολής παραπόνων